Feladat: A Piedl Tüzép online és offline márkaépítése, akciók, kampányok teljeskörű megvalósítása, illetve rendezvények szervezése. A szervezet különböző területeinek (kiskereskedelem, nagykereskedelem, projekt, építőanyag, csempe, barkács, stb) stratégiai és eszközszintű marketingkommunikációs támogatása. Üzleti webes megjelenés és üzleti facebook profil folyamatos menedzselése. Teljes marketingkommunikációs képviselet.
Megoldás:
• Stratégia kialakítás, marketingterv, grafikai anyagainak elkészítése és komplex megvalósítás – tervezés, ütemezés, megjelenés.
• Grafikai anyagok (szóróújság, kártyák, beltéri plakátok, óriásplakátok, telephelyi kommunikáció megjelenések).
• Kampányok, promóciók tervezése és bonyolítása.
Eredmény:
A több mint 15 éves múlttal rendelkező Hufbau Piedl a biztos partnerséget jelenti az építőanyag kereskedelem területén az építkezőknek, felújítóknak, kivitelezőknek és beruházóknak. A megbízható, építőanyag szakértő partneri kép a kiszélesítése, fenntartása online és offline marketingkommunikációs csatornákon.
Megoldás:
• Stratégia kialakítás, marketingterv, grafikai anyagainak elkészítése és komplex megvalósítás – tervezés, ütemezés, megjelenés.
• Grafikai anyagok (szóróújság, kártyák, beltéri plakátok, óriásplakátok, telephelyi kommunikáció megjelenések).
• Kampányok, promóciók tervezése és bonyolítása.
Eredmény:
A több mint 15 éves múlttal rendelkező Hufbau Piedl a biztos partnerséget jelenti az építőanyag kereskedelem területén az építkezőknek, felújítóknak, kivitelezőknek és beruházóknak. A megbízható, építőanyag szakértő partneri kép a kiszélesítése, fenntartása online és offline marketingkommunikációs csatornákon.
