Google Ads hirdetéskezelés

A Google Ads hirdetések optimalizált futtatása napjainkban nagyszerű lehetőséget nyújt az online térben való gyors és kiemelkedő eredmények eléréséhez. Azonban a sikeres Google Ads kampányokhoz nélkülözhetetlen a magas szintű szakmai tudás és tapasztalat. Válassz minket, ha profi Google Ads kampányokra vágysz!

  1. Célok és stratégia meghatározása
    Az ügyféligények alapján meghatározzuk a célokat, legyen az a brand ismertségének növelése, weboldal-látogatottság növelése, új termék bevezetése vagy értékesítési volumen növelése. A kitűzött célokhoz ideális hirdetési stratégiát dolgozunk ki.
  2. Ajánlat
    Egyedi, személyre szabott ajánlatot készítünk számodra, amelyben részletesen kifejtjük a hirdetési stratégiát, a határidőket, a hirdetési költséget és a hirdetéskezelés díját is.
  3. Kulcsszavak és célközönség kiválasztása
    Kulcsszókutatást és célközönség-meghatározást végzünk, ezáltal költséghatékony, eredményes Google Ads hirdetéseket irányozhatunk elő.
  4. Hirdetések megtervezése
    Megtervezzük a hirdetéseket, amelyek optimalizáltságuk révén tökéletesen illeszkednek a kulcsszavakhoz és a célközönséghez. A Google Ads hirdetési kampányokban egyszere többféle hirdetéstípust, Keresési, Display, Shopping, Video és Alkalmazás típusú hirdetéseket is alkalmazunk.
  5. Kampányok létrehozása, beállítása és finomhangolása
    Létrehozzuk a különböző kampányokat a hirdetési stratégiának megfelelően. Beállítjuk a költségvetést, az időzítést, a lokalitást és szegmentálást.
  6. Kattintások és konverziók követése
    Integrált követési kódok segítségével mérjük a hirdetések teljesítményét. Nyomon követjük a kattintásokat, konverziókat és más fontos mutatókat.
  7. Folyamatos optimalizálás
    A hirdetési adatok rendszeres elemzése mellett finomítjuk, pontosítjuk a hirdetéseket. Az eredmények javítása érdekében módosítjuk a kulcsszavakat, a hirdetéstartalmat vagy beállításokat.
  8. Riport, értékelés
    Riportokat készítünk, amelyek alapján értékeljük a hirdetési kampány teljesítményét. Megvizsgáljuk, hogy milyen eredményeket értünk el a kitűzött célokkal összehasonlítva, és javaslatokat teszünk a jövőbeli hirdetési stratégiára is.