Hírlevélmarketing

Az információ, az adat napjaink üzleti világában a legnagyobb értéket képviseli. A hírlevél marketing kiváló hatékonyságú online marketing eszköz, de csak abban az esetben, ha minden pontja tudatosan és szakértelemmel kerül felépítésre. A hatékony hírlevél, email marketing mögött egy professzionális hírlevélküldő rendszer áll, amely kiterjed a szöveges és képi tartalom készítésére, az email marketing kampány struktúrájára, a kiküldött hírlevelek mérésére, elemzésére. Ha bevételtermelő hírlevél kampányt szeretnél, keress minket bizalommal!

  1. Célkitűzés
    Az első lépésben meghatározzuk a hírlevél marketing célját, legyen az értékesítés növelése, brandépítés, visszatérő látogatók számának növelése, vagy akár új termék, szolgáltatás promóciója.
  2. Ajánlat
    Egyedi, személyre szabott ajánlatot készítünk számodra, amelyben részletesen kifejtjük a hírlevélküldés konkrét célját, a stratégiát, a határidőket, valamint a hírlevél marketing kampány költségét.
  3. Adatbázis
    Meglévő, újonnan épített vagy akár újonnan vásárolt adatbázisoddal jól szegmentált célközönséget hozunk létre, definiálva a célcsoportok demográfiai jellemzőit, érdeklődési köreit és vásárlási szokásait. Kiemelten fontos, hogy az adatbázis a GDPR szabályainak megfelelő legyen.
  4. Hírlevél kampány tervezése
    Hírlevél kampánytervet készítünk, amely pontosan meghatározza a tartalom típusát (értesítés, promóciók, cikkek), a küldési gyakoriságot és az időzítést.
  5. Hírlevél és hírlevél sorozat létrehozása
    Figyelemfelkeltő, könnyen olvasható, mobilbarát hírlevél sorozatot hozzunk létre, amely magas átkattintási arány elérésére lehet alkalmas.
  6. Ütemezés és automatizáció
    Professzionális hírlevélküldő szoftvert használunk a kiküldésekhez, így előre tudjuk ütemezni, és akár automatizálni is a kampányokat.
  7. Kiküldés és követés
    A kiküldött hírlevelek megnyitási és átkattintási arányait is nyomon követjük. Riportot készítünk.
  8. Teljesítmény értékelése és optimalizálás
  9. A hírlevél kampány teljesítményét és eredményeit értékeljük és elemezük.
    Ezen információk alapján optimalizáljuk a következő hírlevél sorozatot, ezáltal maximalizálva a hírlevél marketing hatékonyságát.