Hírlevélmarketing
Az információ, az adat napjaink üzleti világában a legnagyobb értéket képviseli. A hírlevél marketing kiváló hatékonyságú online marketing eszköz, de csak abban az esetben, ha minden pontja tudatosan és szakértelemmel kerül felépítésre. A hatékony hírlevél, email marketing mögött egy professzionális hírlevélküldő rendszer áll, amely kiterjed a szöveges és képi tartalom készítésére, az email marketing kampány struktúrájára, a kiküldött hírlevelek mérésére, elemzésére. Ha bevételtermelő hírlevél kampányt szeretnél, keress minket bizalommal!
- Célkitűzés
Az első lépésben meghatározzuk a hírlevél marketing célját, legyen az értékesítés növelése, brandépítés, visszatérő látogatók számának növelése, vagy akár új termék, szolgáltatás promóciója. - Ajánlat
Egyedi, személyre szabott ajánlatot készítünk számodra, amelyben részletesen kifejtjük a hírlevélküldés konkrét célját, a stratégiát, a határidőket, valamint a hírlevél marketing kampány költségét. - Adatbázis
Meglévő, újonnan épített vagy akár újonnan vásárolt adatbázisoddal jól szegmentált célközönséget hozunk létre, definiálva a célcsoportok demográfiai jellemzőit, érdeklődési köreit és vásárlási szokásait. Kiemelten fontos, hogy az adatbázis a GDPR szabályainak megfelelő legyen. - Hírlevél kampány tervezése
Hírlevél kampánytervet készítünk, amely pontosan meghatározza a tartalom típusát (értesítés, promóciók, cikkek), a küldési gyakoriságot és az időzítést. - Hírlevél és hírlevél sorozat létrehozása
Figyelemfelkeltő, könnyen olvasható, mobilbarát hírlevél sorozatot hozzunk létre, amely magas átkattintási arány elérésére lehet alkalmas. - Ütemezés és automatizáció
Professzionális hírlevélküldő szoftvert használunk a kiküldésekhez, így előre tudjuk ütemezni, és akár automatizálni is a kampányokat. - Kiküldés és követés
A kiküldött hírlevelek megnyitási és átkattintási arányait is nyomon követjük. Riportot készítünk. - Teljesítmény értékelése és optimalizálás
- A hírlevél kampány teljesítményét és eredményeit értékeljük és elemezük.
Ezen információk alapján optimalizáljuk a következő hírlevél sorozatot, ezáltal maximalizálva a hírlevél marketing hatékonyságát.