Grafikai tervezés

Milyen a jó logó, arculat vagy grafika? Ennek eldöntése elsőre talán nehéz kérdésnek tűnik, hiszen az emberek többsége a vizuális információkat részesíti előnyben más típusú információkkal szemben, vagyis bizonyos szempontból szubjektívnek tekinthető, hogy kinek mi tetszik. Mindenesetre általános érvénnyel kijelenthető, hogy a jó logó, arculat és grafika figyelemfelkeltő, vonzó és harmonikus. Az átgondoltan tervezett logó, arculat és grafika ugyanakkor nem csupán esztétikai élményt nyújt, hanem a márka identitását és értékeit is könnyen érthető formában, hatékonyan közvetíti. Ideális esetben illeszkedik a célközönség preferenciáihoz, illetve rugalmasan alkalmazkodik különböző online és offline platformokhoz. A logó, arculat, továbbá grafika egyszerűsége, letisztultsága a túlzott zsúfoltság vagy bonyolultság helyett kiemelkedően fontos. Az egyedi stílus pedig nélkülözhetetlen a márka megkülönböztetéséhez a hatalmas reklámzajban. Mindemellett kiemelt figyelmet kell fordítani a magas felbontású és kiváló minőségű grafikai elemek használatára, mivel ezek a tényezők is alapvető jelentőségűek a teljes hatásfok eléréséhez.

  1. Egyeztetés
    Meghatározzuk a projektcélokat és designigényeket a megrendelővel. Kijelöljük a határidőket.
  2. Ajánlat
    Egyedi, személyre szabott ajánlatot készítünk számodra, amelyben részletesen kifejtjük a logó, arculat, illetve grafikai tervezés célkitűzéseit, tervezési folyamatát, határidőit, valamint költségét.
  3. Adat- és információgyűjtés
    Egy briefet alkotunk, mely tartalmazza a design célokat, a célcsoport preferenciáit és a márkához kapcsolódó információkat.
  4. Konkurenciaelemzés, piackutatás
    Megvizsgáljuk és elemezzük a hasonló tervezési mintákat, tanulmányozzuk a piaci trendeket, stílusirányzatokat, hogy olyan tervezési elemeket találjunk, amelyek kiemelik, egyedivé tehetik a projektet.
  5. Tervezés
    Grafikusunk a megrendelő igényeinek, elvárásainak megfelelő koncepciókat dolgoz ki. Majd különböző tervverziókat készítünk az optimalizált eredmény érdekében.
  6. Visszajelzés
  7. Bemutatjuk a terveket a megrendelőnek, és visszajelzést is kérünk. Javaslatunk segítségével a megrendelő kiválasztja a legjobb verziót, és visszajelzést ad.
  8. Megvalósítás
    A grafikus a kiválasztott verziót részletesen kidolgozva elkészíti a végleges anyagot. Ebben a fázisban belső ellenőrzési rendszerünk figyel a projekt részleteire, biztosítva, hogy minden tökéletesen működjön.